level

crossing

systems

zastoupení ČR a SR

STRAIL

CESTY kříži ŽELEZNICI

 STRAIL - je řešením pro místo setkání vozovky s železnicí.
 Výhodou konstrukce STRAIL je spolehlivost, trvanlivost i ekonomická efektivnost a to i v případech těžkých povětrnostních podmínek a mimořádně náročné silniční dopravy. Za zmínku stojí i jednoduchost a rychlost montáže, ale i možnost mimořádných montáží pod napětím troleje bez pomocných zdvihacích zařízení.
 Obchodní název STRAIL - systémy s přívlastky : pede, velo, ponti, inno, pomohou řešit spolehlivé překlenutí železničních kolejí pro všechny účastníky dopravy.
 STRAIL - systémy se mohou projektovat a realizovat v závislosti na požadovaných podmínkách.


Podle použití rozlišujeme :


STRAIL - základní systém s vysokou únosností (trvalou deformací) velkých objemech nákladních vozidel, včetně vysoké frekvence přepravy.


innoSTRAIL - systém nevyžaduje přesné rozdělení pražců, ale použitelný pouze pro vyšší koleje s omezenou hranicí počtu průjezdů těžkých nákladních vozidel nad 12 tun. Časté použití souvisí s ekonomickou efektivností, protože je až o 30 % finančně méně náročný .

 pontiSTRAIL - obzvláště kvalitní a široký vnější panel dosahuje 900 mm od temene kolejnice. Zvyšuje plynulost jízdy vozidel, má zvláštní závěrnou zídku a pod vnější panel se pokládá hliníkový svařenec, který zvyšuje únosnost a umožňuje kvalitnější podbití po demontáži pryžových panelů.


pedeSTRAIL - systém vhodný pro přechod chodce , přejezd dětí a cyklisty, vozíčkáře, kočárků i nádražních přepravních vozíků až do 3,5 tun. Nejčastější uplatnění je ve vlakových zastávkách a zastávkách městské dopravy. V mimořádných případech se dá procházet i s požárními vozy, sanitními vozidly nebo policejními vozidly .


veloSTRAIL - v modulu 600 mm je systémem bez kolejového žlábku. Slouží stejně jako pedeSTRAIL a přitom vytváří pro chodce a ostatní uživatele souvislou plochu přechodu bez obvyklých žlábků. Přes vysokou trvanlivost krajních částí vnitřních panelů ( až 6 mil průhybů ) je konstrukce pod kolejovým nákolkem řešena jak snadno a rychle vyměnitelná. Použití konstrukce je hlavně v príměstské dopravě na vlečkách, cyklostezkách .


Shrnutí:
 Všechny systémy STRAIL - jsou vyráběny pro všechny kombinace kolejnice a pražce, pro všechny rozchody kolejnic a jsou navzájem kompatibilní. Podmínkou pro použití systému je, že pro konstrukci STRAIL a pontiSTRAIL je nutné dodržet poměrně přesné rozdělení pražců 600 mm. Jejich další výhodou je dodávka na míru do nepohyblivé části výhybek, do převýšení, do snížení nebo zvýšení vnějších panelů, do zakřivení s poloměrem až do 180m, nebo do prostoru mezi kolejnicemi (intervia) .
 Předností přejezdových konstrukcí STRAIL jsou v hospodárnosti, životnosti, bezpečnosti a spolehlivosti.
 Jsou nezávislé na klimatických podmínkách, odolné povětrnostním vlivům, vodě, ledu, sněhu, námraze, louhům, kyselinám, oleji, benzínu, brzdové kapalině a omezeně i mechanickému poškození.
 Jsou snadno a rychle montovatelné i demontovatelné a tím zajímavé pro stavební firmy, spolehlivě a bezpečně překonatelné pro osobní i nákladní auta, pro chodce, cyklisty, kočárky či invalidní vozíky, tak i pro cestující v železničních soupravách.
 Zkrátka : nekupte to !

Zde certifikáty ke stažení ...
Produkty